بازسازی ظروف سرامیکی با مواد درجه 1 بدون عوارض

434

چند سالی است که ظروف سرامیک جای خود را در آشپزخانه­ها باز کرده­ و تبدیل به یکی از ظروف محبوب شده­اند. پختن غذاها در ظروف سرامیک علاوه بر حفظ طعم اصلی بسیار دلچسب است و غذا به کف ظرف نمی­چسبد و به راحتی با یک اسکاچ یا اسفنج نرم شسته می­شود. گاهی ظروف سرامیک در اثر استفاده زیاد یا نادرست صدمه می­بیند که نیاز به تعمیر دارد. بازسازی ظروف سرامیکی را با آروین تفلون تجربه کنید.

بازسازی ظروف سرامیکی با مواد درجه 1 بدون عوارض

ظروف سرامیک

ظروف سرامیکی از سرامیک خاک رس ساخته می­شوند. از شکل دادن، خشک کردن، حرارت دادن در کوره و لعاب زدن سرامیک خاک رس، ظروف به دست می­آیند. ظروف سرامیکی انتخاب مناسبی برای طبخ غذا هستند که می­توان در آن انواع غذاهای مختلف را پخت.

ظروف سرامیک اصل خراش بر نمی­دارند و به دلیل اینکه حرارت را در خود نگه می­دارند نیاز به آشپزی با حرارت بالا ندارند. ظروف سرامیکی را می­توان علاوه بر روی گاز، درون فر قرار داد و با آن انواع غذاهای رژیمی را طبخ کرد. غذا در این ظروف به طور یکنواخت پخته شده و هیچ ماده شیمیایی به غذا وارد نمی­شود.

ظروف سرامیک را باید با استفاده از اسکاچ نرم شست و از هم زدن غذای درون آن با قاشق فلزی خودداری کرد در غیر این صورت در کف آن خط و خش به وجود می­آید. همچنین کلیه ظروف سرامیکی را باید روی اجاق گاز با شعله مناسب قرار داده شوند در غیر این حالت بدنه ظرف تغییر رنگ می­دهد. هنگامی که قسمتی از لعاب یا پوشش ظرف ترک بردارد یا غذا به ته آن بچسبد زمان بازسازی ظروف سرامیکی فرا رسیده است.

بازسازی ظروف سرامیکی با مواد درجه 1 بدون عوارض

بازسازی ظروف سرامیکی با مواد درجه 1 بدون عوارض

ست ظروف سرامیکی

ظروف سرامیکی تنها محدود به گلدان، کاسه و … نیست بلکه در ظروف پخت و پز نیز از سرامیک استفاده شده است. در ست ظروف پخت و پز سرامیک انواع قابلمه در سایزهای مختلف، ماهیتابه، کفگیر و شیرجوش دیده می­شود.

ظروف سرامیکی اصل به دلیل کیفیت و سلامت بالاتر نسبت به سایر ظروف موجود در بازار قیمت بیشتری دارند که البته بسته به ابعاد، کیفیت و کارخانه سازنده آن متفاوت خواهد بود. ظروف سرامیکی به عنوان ظروف سبز یا ظروف اکولوژیک (ظروف سبز) مطرح شده­اند زیرا دارای روکش نچسب بدون ترکیبات مضر نظیر PTFE و PFOA بوده و روکش آن‌ها در برابر ضربه و سایش بسیار مقاومند در نتیجه طول عمر بیشتری دارند. دوام و ماندگاری بسته به نحوه نگهداری و شستشوی سرویس ظروف سرامیکی می­تواند افزایش یا کاهش یابد.

بازسازی ظروف سرامیکی نسبت به خرید ظرف نو راهکاری مقرون به صرفه بوده که که توسط بهترین مرکز بازسازی ظروف، آروین تفلون با استفاده از مواد مرغوب درجه یک به طور تضمینی با قیمت مناسب انجام می­شود. یکی از مزیت­های بازسازی این است که اگر از رنگ ظرف سرامیکی خود خسته شده­اید می­توانید آن را به رنگ دلخواه دیگری در آورید.

بازسازی ظروف سرامیکی با مواد درجه 1 بدون عوارض

مراحل بازسازی ظروف سرامیکی

ظروف سرامیکی توسط تیم آروین تفلون به روش خاص بازسازی می­شوند تا ماندگاری طولانی مدت داشته و بتوان همانند روز اول با خیال آسوده از آن استفاده کرد. نحوه بازسازی ظروف سرامیکی توسط بهترین مرکز بازسازی ظروف چنین است:

  • از بین بردن پوشش لعاب سرامیک فرسوده داخل و بین ظرف
  • پوشش ظرف سرامیکی با دو لایه لعاب جدید
  • انتقال به کوره برای تثبیت سرامیک و رنگ کردن قسمت بیرونی ظرف

بازسازی ظروف سرامیکی با مواد درجه 1 بدون عوارض

بازسازی ظروف سرامیکی با آروین تفلون

آروین تفلون، کارخانه تخصصی بازسازی ظروف سرامیکی از مواد با کیفیت و استاندارد برای ترمیم لعاب معیوب شده ظروف سرامیک استفاده می­کند تا حین پخت و پز مواد سمی و آلوده وارد غذا نشود و سلامتی افراد به خطر نیفتد. از سویی دیر غذا به ته ظروف سرامیکی نخواهد چسبید در نتیجه شستشوی آن نیز راحت­تر خواهد بود. آروین تفلون هواره با استفاده از آخرین تکنولوژی و دانش روز به خدمت رسانی مشغول بوده است که میزان رضایت مشتریان نشان دهنده کیفیت بالا و خدمات برتر این مجموعه است.

در سراسر تهران و کرج با آروین تفلون نه تنها ظروف سرامیکی بلکه تفلون، گرانیت و چدن را هم می­توانید بازسازی نمایید. سایر ظروف مانند استیل، روحی و  … نیز توسط آروین تفلون با پوشش گرانیتی بازسازی شده و ظروف مسی نیز قلع کاری خواهند شد. از طریق سفارش آنلاین با آروین تفلون در تماس باشید:

  • تلفن همراه: 09212285413 / 09121039813
  • تلفن ثابت: 0293332040
  • واتساپ: 989121039813+
  • اینستاگرام: arvinteflon
  • ایمیل: info@arvinteflon.ir
  • آدرس کارخانه آروین تفلون: کرج، جاده قزلحصار، جنب مبل آبنوس، خیابان طالقانی، پلاک 112

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *