بازسازی ظروف گرانیتی | برسی,قیمت وسفارش

بازسازی ظروف گرانیتی می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. اگر بتوانید همه ظروف خود را تعمیر کنید، مجبور نیستید برای خرید دوباره آنها پولی بپردازید. ظروف گرانیتی شباهت زیادی به ظروف تفلون دارند. به عبارت دیگر مواد و پوشش مخصوص داخل از تماس مستقیم فلز با مواد غذایی جلوگیری می کند. اما اینجا یک سوال پیش می آید که آیا این پوشش پس از مدتی در حین پخت به غذا می چسبد؟

 نه، این هرگز اتفاق نخواهد افتاد، و می توانید با خیال راحت از آنها برای پخت و پز استفاده کنید و نگران تأثیر منفی این ظروف بر سلامت خود نباشید. بازسازی ظروف گرانیتی که کاملا گرانیتی نیستند و فقط به دلیل ظاهرشان هستند مشابه این مدل سنگی می باشد. مهمترین مزیت این ظروف نسبت به اقلام مشابه این است که در حین استفاده آسیب نمی بینند. به عبارت دیگر عدم چسبندگی مواد به ظروف خود پس از مدتی از بین نمی رود. به همین دلیل برای کسانی که به آشپزی علاقه دارند و می خواهند کیفیت کار خود را بالا ببرند گزینه بسیار مناسبی است. اما بهتر است در هنگام استفاده مراقب باشید و به خوبی از آنها مراقبت کنید تا قدرت ضد چسبندگی آنها در مدت زمان کوتاهی از بین نرود.

چه نوع ظروف گرانیتی را می توان بازسازی و تعمیر کرد؟

اگرچه این نوع ظروف مقاومت خوبی دارد و در استفاده طولانی مدت نسبت به انواع دیگر آسیب کمتری می بیند، اما تنها در صورت وجود مشکل امکان بازسازی و تعمیر ظروف گرانیتی وجود دارد. آروین تفلون با استفاده از مواد اولیه مرغوب، انواع قابلمه را با سرعت بالا برای شما تعمیر می کند. هم این ظروف و هم ظروف تفلون تا زمانی که روکش  ضد چسبندگی آنها سالم باشد به خوبی کار می کنند. خراشیدگی آنها و عدم کیفیت اصلی در استفاده طولانی مدت کاملا طبیعی است. اما لازم نیست نگران باشید زیرا قابل تعمیر و استفاده مجدد هستند.

نحوه بازیابی ظروف گرانیتی

همانطور که گفته شد امکان بازسازی و تبدیل ظروف گرانیتی وجود دارد. با توجه به قیمت این ظروف می توانید با تعمیر آن ها صرفه جویی زیادی کنید. در زیر نحوه بازیابی قابلمه و تابه گرانیتی را با هم خواهیم دید. این کار در چند مرحله انجام می شود و همه باید با تجهیزات کامل و دقت انجام شود تا خروجی کار کاملا تمیز و با کیفیت باشد.

نحوه بازیابی ظروف گرانیتی

در بازسازی ظروف گرانیتی این نکته را در بازسازی و تبدیل ظروف گرانیتی به عنوان یک نکته در نظر بگیرید، برخلاف سایر ظروف، بازسازی ظروف گرانیتی هیچ مشکلی برای محیط زیست ایجاد نمی کند، بنابراین نیازی به نگرانی نیست. با این حال توصیه می کنیم به خوبی از آنها مراقبت کنید و با رعایت چند نکته ساده بازسازی ظروف گرانیتی را به تعویق بیندازید. در زیر چند مورد را برای محافظت صحیح از آنها خواهیم دید:

  • همیشه غذا را بدون روغن نپزید و گهگاه روغن اضافه کنید.
  • اگر ظرف خالی است، آن را برای مدت طولانی گرم نکنید.
  • مراقب باشید در هنگام شستشو به ظروف آسیب نرسانید.
  • هنگام آشپزی از قاشق های پلاستیکی و چوبی استفاده کنید.
  • پس از هر بار استفاده ظرف را کاملاً بشویید زیرا ماندن طولانی مدت مواد غذایی در آن به آنها آسیب می رساند.
  • آنها را با مواد شوینده مایع بشویید.

قرار دادن ظروف گرانیتی در کوره

برای اینکه ظروف گرانیتی به خوبی بازسازی شوند، ابتدا باید پاکسازی و آماده سازی شوند. متأسفانه برخی از افراد این کار را به روش های نامناسب و غیر استاندارد مانند استفاده از برس انجام می دهند. این کار عمر ظرف را تا حد زیادی کاهش می دهد. اما همه را در کوره می گذاریم. این کار جرم گیری را بسیار آسان تر می کند و به صفحه آسیب نمی رساند.

سندبلاست ظروف گرانیتی

پس از آماده شدن ظروف برای چربی زدایی و سوختن در کوره با دمای بالا و تکمیل این مرحله، آنها را در معرض هوای پرفشار قرار می دهیم. علاوه بر این هوا، ماسه سیلیس یا مسباره نیز با فشار 7.5 بارروی سطح کار پاشیده شده تا ظروف  را تمیز و آماده اجرا جهت پوشش گرانیت و رنگ نماید.

پوشش گرانیتی

پس از اتمام مراحل قبلی بازسازی ظروف گرانیت، قابلمه و تابه برای مرحله نهایی آماده است.

آیا در تبدیل و بازسازی ظروف گرانیتی مشکلاتی وجود دارد؟

تا اینجا در مورد بازسازی ظروف گرانیتی، امکان بازسازی و تبدیل ظروف گرانیتی صحبت کردیم و همچنین مراحل و نحوه انجام آن را به طور کامل توضیح دادیم. اما گاهی این سوال پیش می آید که آیا چنین چیزهایی عوارضی دارد و با تعمیر این ظروف این مشکل پیش می آید که در حین پختن غذا چیزی به غذا می چسبد و برای سلامتی ما مضر است.

درست است که تعمیر این ظروف به هزینه بسیار کمتری نسبت به خرید مجدد آنها نیاز دارد. اما حتی اگر در یک درصد این کار عارضه ای وجود داشته باشد، اصلا نباید انجام شود. توجه داشته باشید که این تا حد زیادی به جایی که ظروف خود را برای تعمیر می برید بستگی دارد. آروین تفلون فرآیند بازسازی را دقیقاً همانند تولید انجام می دهد و هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند.

قیمت بازسازی ظروف گرانیتی

آروین تفلون می تواند به صورت حرفه ای ظروف گرانیت را بازسازی کند. تمامی پرسنل ما در این زمینه کاملا حرفه ای هستند و دستگاه ها و تجهیزات ما برای تعمیر انواع ظروف گرانیتی مناسب می باشد. موادی که برای این کار استفاده می کنیم کیفیت فوق العاده بالایی دارند و می توانیم تضمین کنیم که پس از بازسازی ظروف گرانیتی، ظروف با روز اول تفاوتی نداشته باشند. جهت اطلاع از قیمت بازسازی و تبدیل ظروف گرانیتی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. آروین تفلون در کنار شماست تا بتوانید با هزینه بسیار کم ظروف خود را تعمیر کنید و دوباره از آنها برای مدت طولانی استفاده کنید.

بازسازی ظروف آشپزخانه با آروین تفلون

گروه تفلون آروین یکی از شرکت های پیشرو در زمینه خدمات است که با فعالیت چندین ساله خود در این زمینه تجربیات ارزنده و ارزنده ای را به دست آورده است. این تجربیات به ما آموخته است که برای ارائه خدمات بهتر باید با افراد حرفه ای با مهارت های فنی بالا و احساس تعهد و مسئولیت پذیری بالا همکاری کرد. زیرا برخی از خدمات مانند نوسازی و تعمیر ظروف نچسب به غیر از مسائل مالی مستقیماً به سلامت انسان مربوط می شود و متخصصی که این کار را انجام می دهد باید مهارت و فداکاری بالایی داشته باشد و کار را به درستی و مطابق با قوانین انجام دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *