مدت زمان بازسازی ظروف |سفارش آنلاین و گارانتی

بسیار پیش آمده است حین آشپزی از دیدن ظروف خط و خش دار ناراحت شده‌ایم و یا رنگ و روی ظروف پخت و پز از بین رفته است که لذت آشپزی را از بین می‌برد. بازسازی کردن ظروف باعث سالم شدن آن‌ها و ایجاد پوشش جدید می‌شود که ظروف را برای استفاده مناسب می‌کند. بازسازی کردن روشی ایمن و مطمئن بوده و نسبت به خرید مجدد ظروف به صرفه‌تر است. مدت زمان بازسازی ظروف چقدر است؟

بازسازی ظروف

بسته به تعداد استفاده، پخت و پز یا گرم کردن غذا از ظروف پخت و پز مانند قابلمه، تابه، شیرجوش، قالب کیک، قابلمه پلوپز و … استفاده می‌شود. هر یک از این ظروف جنس‌های مختلفی دارند که در هر حال حتی با استفاده صحیح ممکن است روزی آسیب ببینند از این رو می‌توان برای سالم کردن آن‌ها از بازسازی ظروف کمک گرفت.

ظروف به دلیل استفاده اشتباه، وارد شدن شوک یا ضربه، استفاده مکرر و زیاد ترک می‌خورند، پوشش آن‌ها از بین می‌رود و همچنین رنگ و روی آن‌ها عوض می‌شود به همین دلیل دیگر برای استفاده مناسب نیستند. تغییر ظاهری ظروف باعث زشت شدن آن و همچنین تهدید سلامتی انسان‌ها می‌شود زیرا رسوبات آزاد شده سمی بوده و وارد غذا می‌شوند که بیماری‌های مختلف را به وجود می‌آورند. قبل از اینکه مدت زمان بازسازی ظروف را معین کنیم، ظروفی را که قابلیت بازسازی دارند را نام خواهیم برد:

مدت زمان بازسازی ظروف |سفارش آنلاین و گارانتی
مدت زمان بازسازی ظروف |سفارش آنلاین و گارانتی

تفلون

تفلون‌ها ظروفی دوست داشتنی هستند که به علت داشتن قیمت مناسب در بسیاری از آشپزخانه‌ها دیده می‌شوند. تفلون‌ها روکش مخصوص داشته که خاصیت نچسب بودن را به ظرف می‌دهد در نتیجه مانع از چسبندگی زود هنگام غذا به ته ظرف شده و به راحتی می‌توان آن‌ها را شست. از تفلون در قابلمه، ماهیتابه، شیرجوش، قالب پیتزاپزی، کفگیر و ملاقه و … استفاده می‌شود.

روکش تفلون لایه‌ای نسبتا ضخیم و مقاوم است اما مقاومت آن حدی دارد و از جایی به بعد دیگر آن خاصیت اولیه را نخواهد داشت. از بین رفتن روکش تفلون به صورت خراشیدگی و خط و خش ظاهر شده که پس از مدتی پوسته پوسته می‌شود.

چدن

چدن از آهن، کربن و سیلیسیم تشکیل شده که ضد سایش، مقاوم در برابر حرارت است. ظروف چدن حرارت را به طور یکنواخت پخش می‌کند و در اثر استفاده مداوم رنگ آن‌ها از بین نمی‌‌رود، زنگ نمی‌‌زنند و طعم غذا را حفظ می‌‌کنند. پوشش ظروف چدن مقاوم و محکم است اما با این حال احتمال دارد روی آن خط و خش بیفتد و آسیب ببیند. در ظروف چدن نباید از مواد اسیدی مثل آبلیمو استفاده کرد یا سس و رب گوجه‌فرنگی تفت داد زیرا روکش آن را از بین می‌برد.

سرامیک

سرامیک نوعی روکش نچسب مثل تفلون دارد که در مقابل خوردگی، خراشیدگی و ساییدگی دارای مقاومت بالا است که آسیب دیدگی آن به شکل خط و خش ظاهر می‌شود. جنس زیرین ظروف سرامیک از آلومینیوم است، در صورت خراشیدگی مواد غذایی پخته شده درون آن را آلوده می‌کند که بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به بازسازی آن اقدام کرد.

گرانیت

گرانیت نوع دیگری از ظروف با جنس آلومینیوم بوده که روی آن از روکش با خاصیت تفلون استفاده شده و دانه‌های رنگی آن از جنس سرامیک هستند که می‌توان آن‌ها را بازسازی کرد. ظروف گرانیتی نوعی پوشش داشته که خاصیت نچسب بودن را از آن می‌گیرند. ظروف گرانیتی نسبت به دیگر ظروف نام برده از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و خواص خود را در کوتاه مدت از دست نمی‌دهند اما با وجود مقاوم بودن حساس هستند که نباید با چاقو، گوشکوب و اجسام سخت برخورد کند.

زمان بازسازی ظروف

مدت زمان بازسازی ظروف با توجه به تعداد و مشغله کاری متفاوت است اما معمولا بین یک تا دو هفته زمان می‌برد تا مراکز بازسازی کننده بتوانند سر فرصت روکش‌های معیوب شده را جدا کرده و طی فرایندهای ویژه از مواد مخصوص استفاده کرده تا بتوانند آن را همانند روزهای اول سالم و نو کنند. ظروف پس از بازسازی شدن خاصیت اولیه خود را به دست آورده و اجازه نفوذ رسوبات سمی و واکنش منفی با غذا را نمی‌دهند و از سویی دیگر به دلیل عدم چسبیدن غذا به آن راحت‌تر شسته می‌شوند.‌

بازسازی ظروف با آروین تفلون

بهترین مرکز بازسازی انواع ظروف، آروین تفلون است که از طریق سفارش آنلاین ظروف معیوب شده را دریافت کرده و در اسرع وقت بازسازی را انجام می‌دهد و در زمان مقرر پس می‌دهد. زمان بازسازی ظروف در آروین تفلون به دلیل داشتن تجهیزات مورد نیاز و نیروی کافی نسبت به سایر مراکز بازسازی کوتاه‌تر است که یک مزیت به شمار می‌آید. آروین تفلون کلیه ظروف اعم از سرامیک، گرانیت، تفلون و چدن را با مواد عالی و درجه یک با قیمت مناسب بازسازی کرده و گارانتی نموده که خیال شما را آسوده خواهد کرد. برای ارتباط با آروین تفلون راه‌های ارتباطی زیر را دنبال نمایید:

  • تلفن همراه: 09212285413 / 09121039813
  • تلفن ثابت: 0293332040
  • واتساپ: 989121039813+
  • اینستاگرام: arvinteflon
  • ایمیل: info@arvinteflon.ir
  • آدرس: کرج، جاده قزلحصار، جنب مبل آبنوس، خیابان طالقانی، پلاک 112

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *